Intervenció de síntesi


La meva experiència com a blocaire ha sigut molt positiva, sincerament no pensava que despertaria tan interès en mi, ja que he fet servir altres tipus de blocs com el fotolog o el metroflog i mai he aconseguit tenir una constància. En aquest cas a part de que era algo obligatori, no ho he deixat per l’últim moment i he aconseguit tenir totes les intervencions al dia que pertocaven.
M’ha sigut de vital importància el fet de crear pestanyes per les diferents assignatures ja que tan el professor com l’alumne podem trobar amb més rapidesa l’entrada que desitgem.
Vaig tenir algun problema en alguna intervenció però en general he pogut realitzar tota la feina sense molts entrebancs. Les dues intervencions relacionades amb l’assignatura que considero que han estat més significatives són:
· Primerament la del fragment d’àudio modificat. Em va portar molt temps la veritat i vaig haver de buscar en diferents fòrums per trobar resposta als meus dubtes. Finalment, la meva tossudesa, em va portar a dominar els passos que havia de seguir per a tractar l’àudio i posteriorment pujar-lo al bloc.
Vaig voler compartir amb els meus companys el que sabia fer realitzant una entrada de com pujar l’àudio al bloc. L’experiència va ser positiva perquè molts dels meus companys em van demanar ajut i alguns van poder resoldre alguns dels dubtes que tenien.
· En segon lloc l’anàlisi d’un anunci em va resultar molt divertit. Mai ens aturem a pensar en tots els elements que intervenen en un anunci, en com els enfocaments de la càmera juguen un paper molt important per donar importància o no a una situació, i en el cas del meu anunci el paper de l’àudio és elemental per a diferenciar les diferents situacions que apareixen al llarg del anunci.
Em va portar temps, però aquesta intervenció m’ha ajudat a entendre molt més el que volen transmetre alguns anuncis, i per altre banda el tema dels anuncis publicitaris que ens molesta a tots a l’hora de veure una pel·lícula me l’agafo amb l’optimisme de trobar elements on abans no havia parat la suficient atenció i m’havien passat per alt. Molts tenen segones intencions que no veiem fins que els hem visualitzat vaires vegades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario