Se ha producido un error en este gadget.

11 de desembre

Avui a la sessió de COED, primerament ens ha dit que mirem el pla docent, competències, objectius per a realitzar un qüestionari el proper divendres dia 18.
Acte seguit hem començat amb els exercicis de recitació en aquest ordre:
1. Anna Illaà: El sultà, els seus formatges i els ratolins.
2. Rafa Mora: El pedigrí de Tosa de Mar
3. Marta Juny: El pi de Formentó , Costa i Llobera
4. Carlota Montaner: Conte, La meva escola
5. Alba Mayol: Atlàntida de Jacint Verdaguer
6. Anna Lloberas: Mirall trencat
7. Sara Lòpez: Bora la mar
8. Eva Ladevesa: Llegenda de Montesquieu
9. Aylen Merino: Veritat i mentida, Lluís Llach
10. Núria Maldonado: Construir ponts enlloc de tanques
11. Laura Millan: Llegenda de Perú,” Huascaran i Huandoy
12. Pere Mussoll: El Pere i el llop
13. Paula Antonell: Narcís
Un cop acabades les recitacions, hem parlat de l’ examen que tindrà lloc al gener. Hem fet referència a que s’ha de refrescar tot el que hem fet durant el curs, activitats treballades i els apunts de classe que s’han donat.
Per finalitzar la sessió un dels grups ha fet el debat, ja que l’altre no ha pogut perquè un dels seus membres no ha pogut assistir. El tema a debatre ha sigut “El nou calendari escolar”. El grup a favor estava format pels següents membres: Carolina Garcia ©, Anna Español, Helena Vall, Mª Eulalia Palmero, Clara Boix.
El grup en contra: Alex Ramos ©, Mireia González, Linda Camacho, Sara López, Laura Sendín.
El debat ha estat interessant, els oradors han respectat els torns de paraula, els contra arguments han estat ben defensats i s’ha fet molt dinàmic. Dos punts negatius a destacar han sigut que el moderador s’ha vist obligat a interrompre el debat per demanar silenci als assistents, i per últim la Lluïsa ha intervingut comentant que aquest horari no està planificat a nivell d’Espanya sinó que ha estat planificat a Catalunya.
Aprofundint ja arribem a les últimes sessions i podem veure que el nivell cada cop ha sigut més elevat. Això ens permet veure el nivell d’implicació que hem tingut tots els alumnes, fet que la Lluïsa ha remarcat com a positiu ja que molts cops només es destaquen els aspectes negatius.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada