13 de novembre

L'ambient que es respirava abans de començar la classe era tens i d’un estat de nerviosisme, ja que molts dels meus companys havien de fer la recitació, i altres havíem de fer el debat, aquest és el meu cas.
Primerament la Lluïsa ens ha fet una petita introducció de la programació que seguiríem per dur a terme la sessió. Acte seguit hem començat amb les recitacions.
A nivell general ha sigut difícil ajustar-se al temps (2 minuts) però tampoc ha sigut molt àmplia la diferència que hi ha hagut. Alguns dels meus companys han recitat poemes amb un talent que ens ha fet concloure que feien teatre o alguna activitat relacionada, ja que expressaven amb força i sentiment el contingut dels seus fragments. Avui m’ha tocat avaluar a mi, no m’ha sigut gens fàcil però m’he intentat cenyir al màxim al que ens demanava la Lluïsa.
Un cop acabades les recitacions ens ha donat petites pautes per avaluar el debat, també que haurem de fer un petit informe sobre tots els aspectes rellevants d’un dels debats. Acte Seguit hem continuat amb el nostre debat que tractava sobre les escoles privades, no puc dir gran cosa ja que jo era un dels participants, però el que tenim clar és que necessita moltes hores de feina al darrera. Un dels punt que hem fallat és que ens hem centrat en les escoles privades ( que en són ben poques) i no hem esmentat les concertades però és un dels factors que no hem tingut en compte.
La meva impressió desprès de realitzar el debat, és que l’elecció del tema és vital, ja que a l’hora d’argumentar pots trobar més o menys informació. També necessita una bona preparació per no passar del temps establert, i per últim, que n’aprens molt del tema i pots veure els avantatges i inconvenients que aquest té.

No hay comentarios:

Publicar un comentario