30 de novembre

Avui, dilluns la sessió de COED ha sigut breu ja que les exposicions de territori estaven dividides pels dos grups.
Jo sóc del grup A però he estat present també a les exposicions del grup B. La que més m’ha sobtat ha sigut la de la ciutat de Terrassa realitzada per dos dels meus companys. Han preparat un vídeo d’un recorregut visitant la ciutat i anaven parlant a mesura que el vídeo transcorria. Trobo que és una dificultat afegida perquè si s’equivoquen el vídeo avança igualment i en aquest sentit estan molt limitats.
Pel que fa al grup A les exposicions de territori han començat per l’explicació de les festes de Premià de Mar que ha estat bé però ha passat del temps indicat. A continuació ha passat el mateix amb Montcada i Reixac però el powerpoint estava ben fet. Acte seguit ens tocava a mi i al meu company Pere Mussoll que hem realitzat l’exposició sobre les activitats que es poden realitzar a La Cerdanya, crec que ens ha fallat el powerpoint perquè no era res de l’altre món tot i que les imatges eren molt bones. Però a nivell d’expressió oral crec que hem estat convincents i hem tingut sort ja que ningú havia realitzat l’exposició d’un lloc que té tan contacte amb la natura. Per finalitzar ha tingut lloc l’exposició de Mataró i Argentona que estava molt ben preparada, però també s’ha vist una mica cohibida pel temps.
M’ha agradat veure com variava la diferent temàtica, no tots s’han centrat en la pròpia ciutat i han volgut arribar a explicar llegendes, i aprofundir més en la história, que com bé van dir és algo que estem perdent juntament amb la cultura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario