Qui és ELL ?



ELL és en CARLES COSTA, ens coneixem des de fa poc més d’un mes i mig, sinó recordo malament, va ser el 14 de setembre. ELL estava assegut davant la facultat amb un altre company de classe, i jo com que tampoc coneixia molta gent vaig voler apropar-m’hi per saber més d’ells. La primera impressió que em va causar va ser bona, però el seu caràcter em feia pensar que xocaríem, potser perquè tampoc el coneixia gaire.
Al llarg de la primera setmana vaig començar a veure que teníem aficions en comú, i que molts dels nostres objectius eren similars. Els dies passaven i cada cop la nostre amistat es feia més forta, fins arribar als dies actuals, on tinc la sensació de conèixer-lo des de fa temps.
Desprès d’aquest temps, ara sí que em veig capacitat per descriure al CARLES citant tots els aspectes que a mi em criden més l’atenció.
Pel que fa als aspectes físics, ell és prim, d’alçada mitjana i amb la cara allargada. Fent referència al seu rostre, les seves celles contrasten amb el color pàl·lid de la seva pell i el seus llavis són molsuts però discrets. També he pogut arribar a relacionar un dels aspectes físics que em crida més l’atenció amb la seva personalitat, aquest és el seu cabell.
El seu cabell és de color negre obscur, molt llis i de mitjana mida, em recorda al pentinat que portaven els Beatles. Viu proper a la facultat i li agrada molt dormir, el que em fa imaginar que com cada matí aprofita fins a l’últim minut per estar al llit, no té temps d’acabar de pentinar-se. Però aquest no és un obstacle, quan arriba a classe a cops m’hi fixo i a mesura que passen les hores el seu cabell recupera la forma que ell vol, la forma que no ha tingut temps de perfeccionar quan surt de la residència.
A l’hora de vestir segueix un model clàssic on no falten els seus texans, les seves bambes esportives però elegants, i el seus jerseys modelats a mida pel seu cos.
Centrant-me en la seva personalitat. ELL és molt bon amic i company, sempre mostra interès per ajudar als altres i té molta iniciativa a l’hora de tirar endavant un treball o feina. Gràcies al seu sentit de l’humor, les estones que passes amb ell són divertides i saps que sempre et sorprendrà amb alguna de les seves bromes. Per últim dir que aquest positivisme que ens transmet a tots, molts cops és trencat per la falta d’hores dormides, però crec que això ens passa a tots.
Per finalitzar la descripció, dir que espero poder seguir compartint moments amb el CARLES, que la nostre amistat no deixi de créixer, i seguir descobrint aspectes que m’han passat per alt tan a nivell personal com a físic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario