Qui és ELL?


He decidit esperar tres setmanes per a descriure al meu company, ja que fer-ho abans em semblava tenir poca informació. Finalment he pogut arribar a familiaritzar un dels aspectes que em crida més l’atenció relacionat amb la seva personalitat.

ELL té el cabell de color negre, molt llis i entre curt i llarg. Viu proper a la facultat i li agrada molt dormir, el que em fa imaginar que com cada matí aprofita fins a l’últim minut per dormir no té temps d’acabar de pentinar-se. Però igualment quan arriba a classe m’hi fixo i a mesura que passen les hores el seu cabell recupera la forma que ell vol, la forma que no ha tingut temps de perfeccionar quan surt de la residència. Tot i que aprofita al màxim les hores de son, no té problemes d’assistència a classe i sempre va ben arreglat.

ELL és en CARLES COSTA, un bon amic i company , amb el que ens coneixem des del primer dia de classe i del que espero poder descobrir nous aspectes que m’ajudin a conèixer-lo millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario